söndag 13 november 2011

Internet, en övergående trend

Njuter av mörkret med en kopp te, tända ljust o Anna Ternheim sådär oförskämt högt (Spotify via tvn). O datorn då förstås. Vad gjorde man innan man fick den o sin Ajfån som bästa kompisar?

Wordfeud är nya innedrogen o jag har snart 6 000 visningar på min pysselblogg. Behöver jag säga att jag älskar den nya tekniken?

Googlade dock precis på "mitt nya namn" o blev lite deppig ;(
Inte en enda träff på förstasidan som ens med den godaste vilja i världen kunde härledas till mig. Lätt grunden för den moderna ålderskrisen - syns jag inte på google, finns jag inte.

Gläder mig iaf åt att ännu en gång kika igenom de grovbearbetade bilderna från bröllopet (då jag blev Lovisa Kemi (ska testgoogla igen om om en vecka ;)). Snart får vi dem nog klara, då ska jag lägga upp lite fler här, för er som är nyfikna. Jag verkligen älskade att "göra bilderna"!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar