fredag 9 september 2011

Pristänk

Det är några som hört av sig o undrar vad jag tar för armbanden. Jag har därför kommit på en plan.

På de armbanden som jag direkt kan sälja så skriver jag ut två priser. Ett Vanligt pris o ett Kompispris. Kompispris tänker ni. Ja, det vill man ju kunna ge. O ni som då inte redan är mina kompisar i dagsläget måste ju också kunna få ett bättre pris om ni vill (för vi hade säkert varit kompisar om ni bodde närmare o vi hade tid att ses), så då är planen (för att få Kompispriset):

Köp ett armband till Vanligt pris. När ni fått det så går ni in på bloggen o kommenterar inlägget där ert armband är med på bild (skriv vad ni vill om armbandet). Sedan går ni in på Facebook (förutsatt att ni har FB), o gillar min grupp From Norrland with love. När ni gjort det så får ni Kompispris på allt ni beställer efter det, smart va?

Puss o kram

PS. På de jag gör till mig själv eller min familj/privat skriver jag inget, men ni får gärna fråga vad ett motsvarande skulle kosta om ni är intresserade. DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar