torsdag 30 maj 2013

Sommarkurs!

Varmt välkommen på sommarkurs söndagen den 16:e juni -
Gör ditt eget tennarmband!


​Under dagen
​Jag kommer att göra mitt yttersta för att du ska lära ​​​dig att tillverka egna tenntrådshantverk med fokus ​​​på armband. Du får själv välja färger och flätning ​och så ​​​stödjer jag dig beroende på vilken typ av hjälp just du ​​​behöver. Jag kommer att gå igenom momenten steg för steg ​​​men det kommer även att finnas utrymme för egna ​​​​funderingar och utmaningar.

​Kursmaterial
​Tenntråd, skinn, ögla, knapp och de olika trådar som behövs ​till ett armband ingår i kursavgiften. Om du vill köpa mer material av ​​mig på plats (om du är väldigt snabb och vill göra fler, eller om du vill ​ta med hem), går det givetvis bra. Du kommer även att få med dig en flätbräda och din ​under dagen använda skinnål hem, så att du kan köra igång direkt :)

​Tid: 9-16 (lunch och fika ingår i kursavgiften)​​
​Plats: Hemma hos mig i Boden​
Kursavgift: 600 kr

Anmälan senast tisdagen den 11:e juni (max 10 deltagare) via
​telefon 0706-36 37 37 eller mail fromnorrlandwithlove@gmail.com

​​​​Hoppas att vi ses! /Lovisa Kemi





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar