lördag 12 juli 2014

Napphållare o färgstarkt

Min vardag går ju sedan några veckor tillbaka återigen i halvfart (opererades igen för drygt tre veckor sedan). Med en 10,5 månaders guldklimp är det tur att min make kan vara pappaledig då jag inte varken får eller orkar lyfta, röra mig, vara vaken...ja, ni hajar :)

Sista veckan har jag äntligen orkat pyssla lite, så det har blivit lite av varje. Riktigt kul! Det betyder så mkt att kunna göra ngt jag gillar o som glädjer andra.

Ett färgstark tvåvarvsarmband till en god vän.  Vanligt pris 650 kr   Kompispris 550 kr
Ett barnarmband i doppresent (här inslaget i låda, nedstoppat i påsen) med matchande napphållare; 
Vanligt pris 120 kr   Kompispris 100 kr
En specialbeställning - ett flätat skärp av mjukaste renskinn (det blev helt fantastiskt) som ska matcha en bröllopsfestoutfit till en annan vännina ❤️
Vanligt pris 675 kr   Kompispris 600 kr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar