torsdag 1 mars 2012

Ingenting att ha på mig :)

Nu på lördag ska vi på bröllopsfest. Jag har sett fram emot det länge men varit osäker på om jag kan gå, eftersom jag inte vetat hur min hälsa skulle utvecklas. Nu känner jag mig bättre men har fortfarande ont mest hela tiden. När jag tar ganska starka tabletter kan jag sitta en stund i sträck, vilket får räcka till på lördag. Vi får väl åka hem när jag inte orkar mer. O förresten har de säkert ngn soffa jag kan gå o lägga mig i :)

Då uppstod ju problemet. Jag hade ingenting att ha på mig. När man dessutom är soffliggande blir detta problemet lite större. Jag vill inte ha ngt som sitter åt, jag ville inte ha ngt enfärgat om utifall att sårvätska kommer ut (kommer nog inte hända men ni tjejer förstår känslan). Jag har nu internetshopat. Egentligen föredrar jag att handla här i Boden för att sponsra de lokala butikerna, men nu fick jag göra ett undantag. 

Hittade denna fantastiska klänning i helsiden på nelly så jag slog till. En hellång klänning i uppiggande vårkulörer. Hellång o helrätt. Igår kom den. O den sitter perfekt. Lycka! Nu har jag någonting att ha på mig, som jag dessutom känner mig fin i. 


Började såklart pyssla på matchande armband redan när jag beställde klänningen :)


Till Martin, ett bredare mellanblått armband med lila skinnremsa, gul ögla o grön tråd.


O till mig (det gula har jag haft sedan länge tillbaka) två lila armband. Ett med grön o blå koppartråd o lila skinnremsa samt ett smalt med silverkulor. Mmm! Nu har jag verkligen något att ha på mig! Outfiten klar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar