fredag 2 mars 2012

Tävlingsdax- vinn ett tenntrådsarmband

Jag har länge tänkt att när bloggen nått 10.000 besök, så ska jag lotta ut ett armband till er läsare.

Denna färgklick har jag valt ut, en personlig favorit :)


För att vara med i utlottningen
1. dela detta inlägg på facebook (kopiera länken i fönstret ovan o klistra in i din status)
2. skriv din favoritfärg o din handledsomkrets som kommentar till detta blogginlägg

Tävlingen pågår till 10.000 besök/visningar är uppnått!

Lycka till o tack för besöken <3

12 kommentarer:

  1. vill ha! rosa och grönt! 16 cm

    SvaraRadera
  2. Länkat och klart..=)
    Turkost och cerise tror jag på! <3
    Återkommer med handledsomkrets...;)

    DU är fantastiskt duktig hjärtat! Saknar Er! <3

    SvaraRadera
  3. Åh, jag vill vara med i utlottningen :-). Det skulle bli mitt allra första tenntrådsarmband isåfall. Jag är stor favorit av färgen grönt och mäter 16 cm runt handleden
    *håller tummarna*

    SvaraRadera
  4. Älskar dina alster och är MER än gärna med och tävlar:) Länken är delad, min handled mäter 15,5 cm och jag drömmer om ett armband i gräddvita/ljusa nyanser:)
    Puss, Beckis

    SvaraRadera
  5. Jag är med och tävlar även denna gång :-)! Min handled är 16cm, tycker om många färger däribland grönt och rosa.

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Dottern är avundsjuk på mitt armband! Hennes handled är 14,5 cm och gillar turkost, rosa, grönt...ja allt som är färgglatt!
    Mvh,
    Marie i Linköping

    SvaraRadera
  7. Har delat på fb :) Min handled mäter 15 cm. Jag gillar vitt, silver & svart

    SvaraRadera
  8. Härlig tävling. Delat på fb nu!
    Älskar ju turkost men nu har ju redan ett sådant underbart fint armband ;) Så istället säger jag silver, cerise och vitt.
    Handled ca 16,5.
    mvh/Lina

    SvaraRadera
  9. Har delat på fb. Nu hoppas jag på tur! jag gillar rosa och turkos, så här mot sommaren. För övrigt så älskar jag mina armband som du gjort. De används dagligen. ;)

    SvaraRadera
  10. Andreas Berglund3 mars 2012 kl. 20:01

    Har delat.18 i omkrets.mörkgrönt:)

    SvaraRadera
  11. Lila och Gult!
    Ett måttband lovar jag att leta upp om jag vinner :-)

    SvaraRadera
  12. Nu har jag lottat för denna gång!

    http://fromnorrlandwithlove.blogspot.com/2012/03/o-vinnaren-ar.html

    Grattis snygg-Beckis!

    SvaraRadera