torsdag 22 augusti 2013

Hög tid

Åh så underbart det är att känna att hösten äntligen är här! Det har alltid varit min favoritårstid o det kommer från o med torsdag nästa vecka, vara ännu mer underbart. Då är det dags, då kommer han <3 

Det jag syftar på är att vi med ett planerat kejsarsnitt äntligen ska få träffa guldklimpen som börjar få det trångt i min mage :)

Jag vill i o med det påminna er som är sugna på att beställa armband, att antingen göra det snarast eller ha tålamod o räkna med väntetid, då mina prioriteringar självklart kommer att ligga på annat håll. 




Idag har jag gjort färdigt två mellanbreda tennarmband som ska till två jubilarer, bekanta till en vän. Hoppas att de faller dem på läppen!


1 kommentar:

  1. Så mysigt med en liten guldklimp! Livet för en helt ny innebörd när de små kommer och berikar ens liv. <3

    Lycka till!
    KRAM

    SvaraRadera