fredag 23 november 2012

Paradiset o himmelriket

Jag brukar ju skriva o prata om skolan som paradiset. Idag har jag börjat jobba (ideellt för arbetslivserfarenhet) som inredare på Treehotel - himmelriket.

När Martin o jag var där förra helgen så tog jag mod till mig o berättade om mig själv o vad jag drömmer om att arbeta med, o frågade om de kunde ha något jag kunde få göra gratis under min utbildningstid för att komma in på arbetsmarknaden.

Hon blev då så glad Britta, o idag har vi surrat om massa grejer jag behövs till där.

Idag hade jag min egen priolista; laga kuddarna i Cabinen samt sätta ploppar i fönstren. Det visade sig även att jag behövde laga en matta i Blå kotten, o så vart det.

Nu ska jag vara där varje fredag framöver, åh så roligt det ska bli!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar