tisdag 6 november 2012

Textil, sista veckan

Denna vecka är sista veckan i textilverkstaden :( Det har verkligen varit underbart men nu på slutet blir det lite stressigt. Jag väntar dessutom på ett tyg, den mörkgrå vadmalen, som jag beställt till baksidan av kuddfodralen. Känner mig lite tidspressad men det är bara att hålla tummarna. På fredag är det redovisning o då ska allt vara klart.

Jag har gjort klart Alfs horn idag samt testmonterat dem. Hans ögon har inte heller kommit ännu, så därför vill jag inte fästa hornen ännu.

Det vävda tyget som skall vara till kuddfodralen har jag sytt o klippt till o så har jag varit till Lule o köpt knappar jag ska klä med skinn.

Jag har kantat väggbonaden/väven med renskinn o nästat fast ullockar.

Mest spännande idag var skogsutflykten med min klasskamrat Sara :) Gick på lunchpromenad med en slö fogsvans o kom tillbaka med en rejäl (o tung) björkstam. Det kommer att bli toppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar