söndag 16 december 2012

Kära tomten

I år önskar jag mig källarfix i julklapp.

Av maken önskar jag mig bredspackling av glasfibertapetbeklädda väggar <3

Av tomten o övriga inblandade önskar jag mig spärrfärg (som jag kan måla taket med) o väggfärg till panelen. Dessutom (om jag varit nog snäll), önskar jag mig tapet.

Jag har länge sneglat på tapeter till just källaren, men inte hittat ngn jag fastnat för, förrän nu. Boråstapeters nya kollektion Scandinavian designers innehåller flera guldkorn. Dock har jag fastnat för två...o beslutsångesten/våndan är ett faktum. Men tomten, jag löser det, om jag nu får tapeter :)

Båda två är designade av min favvo Arne Jacobsen; Ypsilon o Trapez

Det lutar åt Trapez för jag tycker att den är lite roligare, men Ypsilon är så fin... Jaja, den som lever får se.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar