måndag 22 oktober 2012

Pysselbehov

Idag började jag skoldagen med att tillsammans med mina klasskamrater, ställa ut min lägenhetsmodell på skolan. Spännande att se vad man får för respons! Ni som har vägarna förbi Sunderby Folkhögskola - kika in vid huvudentrén, där står dem i denna o nästa vecka :)

Resten av skoldagen var rätt trist. Jag har längtat hela helgen efter att börja väva mitt tyg till kuddfodral, men idag blev det bara väntan. Visst, jag har gjort den sista förberedelsen av vävstolen, men vår lärarinna hade inte tid att hjälpa mig så mycket... O att varpa om en vävstol är ju inget jag gjort förut. Imorgon hoppas jag att jag kan komma igång o väva!

Kände när jag kom hem hur mitt pysselbehov var uppdämt, så jag har påbörjat två o gjort färdigt ett tenntrådsarmband, beställningar som jag haft sedan tidigare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar