torsdag 4 oktober 2012

Treehotel o möbelbygge

I ihållande regn o rusk var besöket på Treehotel i Harads som vanligt väldigt inspirerande. Det är en unik miljö o ett helt ok designhotell. Arkitekterna i sig har, i min smak, lyckats riktigt bra. Helgenomtänkta o moderna både interiört o exteriört. Vi fick idag gå in i The cabin o i ufot. Mirror cube o cabinen är ju mina favoriter. Kul med Missoni-färgskalan i ufot :)

Sedan är det några grejer som är mindre bra... O eftersom jag bloggar från mobilen kan jag inte skriva separata bildtexter, så i detta inlägg kommer några bilder på detaljer jag går igång på o gillar (o så kommer ett snart med minusen).

O så har jag gjort klart en soffa o två fåtöljer till min lägenhetsmodell :)

1 kommentar:

  1. Ler lite extra när jag ser att du gjort Svanenfåtöljer! Skitsnygga!!

    Håller med dig angående nästa inlägg med minusen (även om jag aldrig varit till treehotel). Ska det vara en sådan otrolig sevärdhet som det är ska det vara perfekt!

    Kram!!

    SvaraRadera