onsdag 7 september 2011

Detaljer

Jag har alltid älskat detaljer. Min hjärna har en förkärlek för att tänka igenom allt i minsta detalj. Jag älskar att spinna vidare på det mesta inom det kreativa området o jag utgår alltid från att allt är möjligt (till min mans förtret).

Ett synsätt som jag dessutom har är att jag kan göra allt själv. Eller iaf testa. Det värsta som kan hända är att det går dåligt o det är ju sällan dåligt utan lärorikt i sig.

Till bröllopet fick jag verkligen utlopp för mina lustar.

Som jag skrivit tidigare så sydde jag ju tärneklänningarna o matchande flugor till marschalkerna. Jag hade även köpt orange strumpor till grabbarna. Självklart onödigt men det gör det inte mindre viktigt ;)


Till dem som var med o bidrog lite extra (tärnorna, marschalkerna, frissakompisen, svåger+svägerska, svärmor, mamma o prästen) hade jag gjort tenntrådsarmband i bröllopets färger. Killarna fick orange smala med olika flätningar o tjejerna fick rosa o orange bredare armband med blandade flätningar o inflätade band o pärlor.

Kul att pyssla :)

4 kommentarer:

  1. Kul att de som bidrog fick så fina armband! Verkligen!

    SvaraRadera
  2. Det finns ett som väntar på dig också <3 /Veiron

    SvaraRadera
  3. hahaha! skojja /mvh bitterfittan

    SvaraRadera
  4. Lite jobbigt bara att det är uppförsbacke till Norrland, för det måste hämtas ut här (blir garanterat mögligt om man skickar det med posten).

    SvaraRadera