fredag 16 september 2011

Fel men så rätt

Igår jobbade jag för att slutföra en beställning på fem armband som jag fått av en gammal klasskompis från sjukgymnastutbildningen. Det är så roligt o de blev så fina, så jag fortsatte nog fast jag var lite för trött...

Som tur var så blev det ena armbandet för kort så det passar mig perfekt! Nu blir det till att göra ett nytt idag, men glad är jag för det :)




De två vänstra (nu avslöjar jag men tror det är ok) ska som presenter till en som ska bli mamma o hennes efterlängtade avkomma. De två till höger ska bli julklappar, så några kommer att bli riktigt glada!

O så det som skulle till min kompis...som får bli min kompis istället.


2 kommentarer:

  1. Wow!!!!
    Jag är så nöjd redan innan jag känt på dom :D

    //J

    SvaraRadera
  2. OJJJJJ! Ett kort. Det kan ju passa Din mamma.
    Jag trivs så gott med mitt grå som jag fick till bröllopet. Det är så många som beundrat det. Då blir jag stolt och sträcker på mig lite extra när jag berättar att Min dotter gjort armbandet.

    SvaraRadera