torsdag 29 september 2011

Om man inte frågar får man inte veta - Om man inte testar så kan man inte

Jag satt ju häromdagen o undrade o nu vet jag lite mer. Vill man veta ska man fråga.

Resultatet för den som inte hann se innan jag tog bort den;
Pysselsysselsättningsenkät
14   Jajjemensan    
11   Nja, någon gång ibland kanske
13   Nej, tyvärr inte...
4     Näh fy!

Jag blir glad att vi är fler som pysslar o jag förstår att det är många som skulle vilja pyssla mer än vad som hinns med.

I söndags lyssnade vi på ett av favoritradioprogrammen - Mannheimer o Tengby, o då pratade de just en kortis om att testa att göra allt. Man vet inte om man är bra på det förrän man testat, o ofta har man en föreställning om vad man kan o inte sedan man gick i skolan, o sedan dess är ju de flesta av oss övertygade om att vi har utvecklats.

Om ni är sugna på att testa o göra armband får ni gärna höra av er. Jag pysslar ju lite varje dag, o om man har vägarna förbi kan man själv få testa, titta eller bara dricka kaffe/te o mysa. Höstrusket uppmanar till mera mys, det gör jag också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar