tisdag 13 september 2011

Ett till dig, ett till mig, ett till...

Jag har ett litet dilemma. Ett riktigt lyxproblem.

Nu när jag har fått en del beställningar vilket är superkul, så blir det ju att jag sitter varje ledig tid o pysslar. Min kreativa hjärndel är superlycklig vilket gör att jag älskar alla armband jag gör.

Detta blir dyrt. Jag vill ju lixom ha alla själv, o det blir int så lönsamt :) Idag har jag gjort ett fint som en kompis ska ge till sin svärmor i present (så ni får inte säga något till henne) <3


Fyrfläta 3/1 med silverkulor i svart skinn med cerise ögla. Vanligt pris 400 kr, Kompispris 340 kr. Jag gillart. Vill egentligen behålla det själv :)




Gjorde ett till mig också som utökning av min höstkollektion. Ett i oberginemetallic skinn o kopparfärgad koppartråd, i fyrfläta. Ooo.



Passar riktigt bra ihop med mitt tidigare koppartrådsarmband. Vanligt pris 350 kr, Kompispris 310 kr. Som ni ser är det nya lite tajtare, jag gör dem i minsta laget för de töjer sig alltid lite granna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar