fredag 9 september 2011

Nu blev det mycket frågor :)

Finns ju på Facebook nu också o där har jag fått lite frågor på priser o färger. Gå in o gilla vetja!


Prisexempel armbanden på min egen handled;
Fyrfläta tenntråd 3/1 med silverkulor
Vanligt pris 400 kr   Kompispris 340 kr

Fyrfläta med koppartråd                    
Vanligt pris 350 kr   Kompispris 310 kr

Fyrfläta dubbel tenntråd tvåvarvs
Vanligt pris 500 kr   Kompispris 425 kr  

(det senapsgula som "vanligt" envarvs)
Vanligt pris 300 kr   Kompispris 275 kr

O det där med tvåvarvsarmband har jag faktiskt aldrig sett någon annanstans utan det har jag kommit på helt själv (för er som är intresserade av att vara först).

Angående färger kan jag köpa hem de flesta färger som finns på skinn (men jag kommer inte att sälja något armband jag inte själv tycker är snyggt). Jag tar gärna emot önskemål i beställningarna men uppskattar även konstnärligt kreativt utrymme...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar