tisdag 20 september 2011

Wow

Nu på morgonen har jag gjort klart  de tre armbanden jag påbörjade i förrgår kväll. De ska till samma tjej som kommer att ha en väldigt vackert smyckad handled. Självklart kan man bära dem var för sig, men jag tycker att det är riktigt snyggt att ha dem tillsammans.



Ett tvåvarvs i svart skinn med svart koppartråd. Orange ögla o cerise tråd. Vanligt pris 570kr, Kompispris 500 kr.

Ett brett i vitt skinn med fem flätningar varav en med vit skinnremsa. Lila ögla o tråd. Vanligt pris 650 kr, Kompispris 550 kr.

Ett fyrfläta 3/1 med silverkulor, svart skinn med cerise ögla o grön tråd. Vanligt pris 400 kr, Kompispris 340 kr.

Såhär fina är de på baksidan :)



1 kommentar:

  1. Tänk att jag fick ett sånt hur-snyggt-som-helst svart armband av mina barn i present. Det var sååå snyggt och välgjort, du är väldigt duktig Lovisa. Kram från Kerstin

    SvaraRadera